Thursday, May 17, 2012

rindu tahu!


pffttt rindu taw dak? paham tak wa rindu gila sama lu? rindu gilaa bhai. tolong paham der. wa rasa mcm nak baling-baling bata merah ja kat muka lu tahu! biar rasa sakit kena baling batu tu sama sakit macam wa rindu lu tahu. lu pehal farah dok emo tak ketahuan hala nie? heh wak lu la bebb. wa rindu sama cik queen, cik dira n cik siti kesayangan wa la beb. ohmaiiiii farah.. awat hampa sweet sgt nie? terharu sangat sobss kuasa dua. ahh taw dah mesti lu nak kata camtu kan. alah jangan la jangan la. malu ai.






jangan risau siti. walau namamu tiada di pasir nie,namun namamu masih kekal di hatiku.cewahhh






bila lagi bole nak boleh jejeling jejumpa jejalan sama-sama nie kawan? rindu.







No comments: